BKR introduceert mijnkredietregistratie.nl. Vanaf nu bekijk je hier je persoonlijke kredietoverzicht.

Zo log je in op mijnkredietregistratie.nl

Vul je e-mailadres in

Als we je e-mailadres nog niet kennen, mag je deze eerst bevestigen. Daarna stel je in 2 stappen je wachtwoord in.

Kennen we je e-mailadres wel? Dan heb je waarschijnlijk een account en ga je gelijk door naar het inlogscherm. Je hoeft de rest van deze stappen niet meer te volgen.

Identificeer jezelf

Om er zeker van te zijn dat jij het bent die een account aanmaakt, vragen we je eenmalig om je te identificeren met iDIN.

De volgende banken ondersteunen iDIN: ABN AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Rabobank. RegioBank, SNS.

Staat je bank er niet tussen?

Vraag je kredietoverzicht aan via ons aanvraagformulier.

Controleer je gegevens

Via iDIN krijgen we gegevens van je binnen. Controleer deze gegevens en vul aan waar dat nodig is.

Wanneer alles goed staat, bevestig je je gegevens en heb je direct toegang tot je kredietoverzicht.

Instructievideo

Wil je jouw persoonlijke kredietoverzicht bekijken, maar kom je er niet uit? Bekijk dan onze instructievideo. Hierin krijg je stap voor stap te zien wat je moet doen.

Vragen?

Wij helpen graag

Bekijk onze veelgestelde vragen

Als je een account aanmaakt, moet je jezelf identificeren met iDIN. Daarmee kun je bewijzen dat jij het bent die toegang wil tot je kredietgegevens. Zo weten we zeker dat de gegevens bij de juiste persoon terechtkomen. Daarnaast maak je een sterk wachtwoord aan en vragen we elke keer dat je inlogt om een extra beveiligingscode. Die krijg je via een sms, bellen of een Authenticator-app. Dit maakt het veel moeilijker voor anderen om bij je gegevens te komen zonder jouw toestemming.

Om een account aan te maken, heb je de volgende dingen nodig: Een e-mailadres, dit gebruik je om mee in te loggen. Een mobiele telefoon, voor het ontvangen van de beveiligingscode. De inloggegevens van je bank, hiermee identificeer je via iDIN. Niet alle banken ondersteunen iDIN, controleer daarom of je bank iDIN ondersteunt. Banken die iDIN ondersteunen zijn: ABN AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Rabobank. RegioBank, SNS.

Heb je geen eigen bankrekening? Of deel je een bankpas voor dezelfde rekening deelt met een ander? Dan kun je je niet identificeren via iDIN. Vraag je kredietoverzicht dan op via het aanvraagformulier.

Ja. Vul dan het aanvraagformulier in en stuur dit met een kopie van je identiteitsbewijs naar ons op. Maak je burgerservicenummer en pasfoto onzichtbaar, want die hebben we niet nodig. Ons adres staat op het formulier. Zodra we je aanvraag hebben ontvangen en verwerkt, sturen we het kredietoverzicht per post naar je op.

Nee, je kunt op elk e-mailadres maar één account aanmaken. Als je voor iemand anders een account wilt aanmaken, heb je daar een uniek e-mailadres voor nodig.